Ancak Bizimle Zafere!

Gaming İstanbul'a Gittik ve Can Yavuz İle Röportaj Yaptık !




Siz değerli takipçilerimiz için aklınıza takılan genel soruları ve sizlerin sorduğu bazı soruları Gaming İstanbul'da gittik ve Can Yavuz ile keyifli bir sohbet eşliğinde röpotajımızı gerçekleştirdik.İşte merak ettiğiniz soruların cevapları;

CAN YAVUZ Kimdir Bütün Hayatını Özetleyebilir Misin?

CAN YAVUZ şuan 21 yaşında bir tarafı Moğolistan'a dayalı bir tarafı Karadeniz'e dayalı,silahlara özellikle patlayıcılara meraklı her türlü silahta uzan denilebilir ve TSK'nin elinde ki tüm silahları nerede ise denemiştir.İyi resim çizerim,paranormal olaylara çok ilgiliyim özellikle dini konularda geçen veya mitolojik konulara araştırma yetisi bende çok ağır basıyor ve sürekli olarak araştırmaktayım.CAN YAVUZ macera ve aksiyon adamıdır.

Hobilerin Veya Fobilerin Nelerdir?

Boş konuşanları ve salakça konuşanları hiç sevmem ama kısa ve öz konuşan,konuştuğu her şeyi açıklayan insanları severim.Hobi olarakta resim çizerim,silahlar yine hobimdir.Kamp yapmak,gezmek ve yabancı film izlemeyi de severim.

Kanalın Geleceği Hakkında Düşüncelerin Neler?

Kanal durmadan devam edecek ve büyük hedefleri var.

Nova Nation Adında Oyun Kanalı Açıldı Sence Nova Nation'un Vizyonu Nedir?

Benden bağımsız ama bilmiyorum henüz neler yaptıklarını,ancak video çekildikten sonra görebilirim.

Sence Yaptıklarının Karşılığını Alıyor Musun?

%50 oranında aldığımı düşünüyorum ama %100 de almak isterim.

 Türkiye'de Paranolmal Video Sektörü Daha Gelişir Mi?

Benden öncesi zaten yoktu,bu sektörü Türkiye'de ben başlattım ve gelişecekse de benim ile gelişmeye devam edecek.

İnsanlara Paranolmal Konularda Tavsiyelerin Var Mı?

Sadece izlesinler.

YouTube Türkiye Hakkında Düşüncelerin Neler?

YouTube Türkiye gelişiyor.Önceden çöplüktü şimdi biraz daha kaliteli içerikler var ama insanlar özgün değil herkes birbirinden bir şey çalma peşinde.Mesela ben paranolmal video çektim peşinden herkes affedersiniz tuvalette bile paranolmal olay yaşadığını iddaa ediyor.Yani kimse özgün değil.

Eski YouTube Mu?Yeni YouTube Mu?

Gelecekteki YouTube.

Özellikle Tanımak İstediğin Yabancı Veya Türk YouTuber Var Mı?Kim Ve Neden?

Vanoss Gaming,PewDiePie çünkü mizahları bana çok yakın.

Bir Çok Kız Gelip Sana Sarılıyor Ve Bunu Kıskanacak Şanslı Bir Kız Var Mı?

Henüz yok,belki yakında olabilir.

Nova Klan'ını Murat Tapari'den Başkasına Devir Edecek Olsa İdin Bu Kim Olurdu?

Murat'dan daha iyi çalışan birini görmedim.

Takip Ettiğin Dizi Veya Film Var Mı?

Var.Narkoz 3.sezonu bekliyorum.There deable başka da yok.

Bu Olaylardan Sonra Seni Korkutacak Bir Rüya Gördün Mü?

Her zaman.

Bu Cesaret Nereden Gelmekte?

Allah vergisi.

Emin Efendi İle Nereye Gitmeyi Düşünüyorsun?

Gidebileceğimiz  çok yer düşünüyoruz.Biz kimsenin henüz adını bile duymadığı yerleri biliyoruz ve oralara gitmek için uğraşıyoruz.

Discord Kanalı'nın Gelişmesi İçin Bir Çok Proje Düşünülmekte Bunları Biliyor Musun?Fikrin Var Mı?

Hiç bir fikrim yok.Ben fazla online olamıyorum.

                                                    İZLEYİCİ SORULARI

Emre Ünal Tilki Başkan:Neden Böyle Bir İşe Girişmiş?

Sadece cesaretimizi sınamak için başladık ve insanlar bunu sevdi,bizi destekledi bizde sonuna kadar devam edeceğiz.

Bahtiyar Ömeroğlu:Yaşadığı En Korkutucu Olayı Anlatabilir Mi?

Yaşadığımız en korkutucu olay şuana kadar size söyleyebileceğim herhalde Kapalak Kızının Finali ve Değirmende ki adam lakin henüz YouTube'de yayınlamadığımız ve yayınlamayı düşünmediğimiz video var en korkutucu o.

Rafik Arıkan:Atmadığın Videoları Bir Şekilde Yayınlamayı Düşünüyor Mu?

Hayır ama ben belki 1.000.000 abone olduğum zaman özel olarak olabilir.

Ekipmanların Hakkında Bilgi Verir Misin?

2 çeşit kamera kullanıyoruz ikisi de Sony,fenerler ve bol bol silah.

Nova Hack Grubu Var Mı?

Var ama ne yaptıklarını bende bilmiyorum.Ben sadece iletişim halindeyim.

Kıble Derede Gerçekten Cinleri Gördün Mü?

Ben görmedim,orada yanımda götürdüklerim gördü en azından iddaa ediyorlar bende inanıyorum çünkü onların gitme dediği yerlere gitmekten vazgeçtikten sonra bir evin çöktüğünü gördüm.

Videolara Giderken Çantanda Veya Yanında Ne Bulunduruyorsun?

Su,silah,el feneri,powerbank,ip,ilk yardım malzemeleri.

                                                    İZLEYİCİ TAVSİYESİ

Tuğba Taş:Ulaş'ın yanına gitmişlerdi ve 2 haftaya yakın kalmışlardı böyle kafa dağıtmaya ihtiyacı var ve lütfen kalsınlar buna her ihtiyaç duyduklarında yapsınlar.Canlarını çok sıkmasınlar ek olarak sürekli video gelsin diye ısrar edenler var abi lütfende bunları umursama çünkü bunlar senin sağlığını düşünmüyorlar.

Bende onları zaten fazla ciddiye almıyorum.Yoksa ben onlar için haftada 4 video yükleyebilirim ama 
videolar aşırı kalitesiz olur hiç bir olay olmaz.Biz izleyicileri düşündüğümüz için her zaman daha kaliteli iş yapma peşindeyiz.Yani bu yüzden onları bazen bekletiyoruz ama beklediklerine değiyor.


Share:

3 yorum: